2014年9月27日 星期六

可樂雞翼

《可樂雞翼》我老公好鍾意食,我都好鍾意煮~因為材料簡單,烹調容易!千萬不要奇怪為何煮出來沒有可樂味,其實可樂當中的成份只是令雞翼更嫩滑而已!我呢個食譜同肥媽的相似,在此分享給大家。

材料:
薑片,雞翼,可樂(最傳統個隻可口可樂)。
調味料:
生抽,老抽,料理酒,冰糖。

做法:
1.將雞翼洗淨瀝乾,切幾片薑片。
2.落油起鍋爆香薑片。
3.放下雞翼,將兩面煎香。
4.因為我買了2磅幾雞翼,需要分2次煎。
5.將多餘的油倒去,將可樂倒入(我27隻雞翼用左約三分二罐可樂。)
6.加入料理酒(約1湯匙),生抽(大約4湯匙,請自行試味),老抽(約2湯匙用作調色)。
7.加幾粒冰糖(令收的汁更靚),轉中火,無需下鍋蓋,期間不停攪拌,以防痴底及令雞翼顔色上得更均勻。
8.目測汁料開始慢慢變杰時,開大火煮至水份收乾。
9.收汁後熄火,大功告成!
希望大家都鍾意呢個簡單又美味的《可樂雞翼》啦!

P.S.可以額外加入自己喜歡你材料一同烹調,如紅蘿蔔,洋蔥等等。

沒有留言:

張貼留言